top of page
רק פס.jpg
תמונה 4.png
תמונה 4.png

פרופסור ג'ון הטי הוא מנהלו של המכון למחקר חינוכי של אוניברסיטת מלבורן באוסטרליה ומנהל את מעבדת למידה נראית באוניברסיטת אוקלנד בניוזילנד. הוא מקדם את תפיסת הוראה מבוססת-עדויות: שימוש בשיטות הוראה שהוכחו כאפקטיביות. 

 

בסדרת "הוראה איכותית" ראה לאור ספרו למידה נראית למורים.

Professor-John-Hattie.png
תמונה 4.png

פרופסור אנדי הרגריבס הוא חוקר מערכות חינוך ובתי ספר בעל שם עולמי. הוא מנהל את הארגון CHENINE Collaboratory on Change, Engagement and Innovation באוניברסיטת אוטווה. חקר ולימד באוניברסיטת אוקספורד, וחוקר ומלמד כיום בבוסטון קולג', באוניברסיטת הונג קונג ובאוניברסיטת סוואנזי.

 

בסדרת "הוראה איכותית" ראה לאור ספרו, יחד עם מייקל פולןהון מקצועי: שינוי ההוראה בכל בתי ספר.

andy-hargreaves-530_1.jpg
תמונה 4.png

פרופסור דניאל וילינגהם הוא חוקר מוח וקוגניציה במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת וירג'יניה. תחום ההתמחות שלו הוא הבסיס הנוירולוגי של הלמידה ושל הזיכרון, ובשנים האחרונות הוא עוסק ביישום ממצאים עדכניים מחקר המוח והקוגניציה בהוראה.

 

בסדרת "הוראה איכותית" ראה לאור ספרו, למה תלמידים לא אוהבים את בית הספר? ואיך אפשר לגרום להם לאהוב אותו.

Daniel+Willingham+2.jpg
תמונה 4.png

פרופסור דאגלס ניוטון הוא מרצה בכיר לחינוך באוניברסיטת דורהם באנגליה. הוא כתב מאמרים רבים וספרים העוסקים בהיבטים השכליים והרגשיים של הבנה, למידה והנעה.

 

בסדרת "הוראה איכותית" ראה לאור ספרו הוראה ולמידה לשם הבנה - מהי הבנה וכיצד להשיג אותה?.

s200_douglas.newton.jpg
תמונה 4.png

דייוויד פרקינס הוא פרופסור אמריטוס בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת הרווארד. הוא ניהל במשך שנים יחד עם עמיתו הווארד גרדנר את פרוג'קט זירו – מרכז למחקרים יישומיים בחינוך. פרקינס פרסם מאמרים וספרים רבים המעצבים את שיח החינוך בעשורים האחרונים. בעברית ראו אור: הכיתה החושבת (מכון ברנקו וייס, 1996); לקראת בית ספר חכם (מכון ברנקו וייס, 1998); נופי החשיבה (מכון ברנקו וייס, 2000); למידה כמשחק (ספרית פועלים, 2011); חינוך בעולם משתנה (ספרית פועלים, 2020).

בסדרת "הוראה איכותית" ראה לאור ספרו חינוך בעולם משתנה: מה באמת חשוב ללמוד?

perkins_edited.jpg
תמונה 4.png
רק פס_edited.jpg
רק פס.jpg
bottom of page